Maslak Ofis Taşıma | Maslak Ofis Eşyası Taşıma
Maslak Ofis Taşıma
Ofis taşımacılığı konusunda uzun yıllar boyunca sektörde hizmet vermekte olan Maslak ofis taşıma firması olarak, sizlere en güvenilir hizmeti sunuyoruz. Tüm ofis taşıma işlemlerinizde eşyalarınız kasko ve sigorta kapsamına alınarak nakliye işlemleri tamamlanır.
Ofis Taşıma Nedir?
Maslak ofis taşıma firmamız, Maslak bölgesi ve yakınlarında bulunan tüm semtlerde hizmet vermektedir. Ofis taşımacılığı son derece titizlik ve özen gösterilmesi gereken bir işlemdir. Ev eşyası taşımacılığında müşterinin talimatları doğrultusunda, nakliyesi gerçekleştirilen eşyalar belirlenen yerlere yerleştirilir. Fakat işlem ofis taşıma olduğunda yapılan her işlem çok önemlidir. Öncelikle firmamız çalışanları tarafından tüm eşyalar dikkatli bir şekilde paketlenir. Bilgisayarlar, dosyalar, evraklar ve ofisteki tüm araç gereçler kutulara yerleştirilir. Kırılabilecek eşyalar için havalı paketleme sargıları kullanılır. Masaların, sandalye ve dolapların hasar görmemesi için gerekli tüm işlemler yapılır.
Ofis Taşıma İşlemleri Nasıl Yapılır?
Paketlenen ve kutulara yerleştirilen tüm eşyalar için kutu üzerine bilgileri yazılır. Örneğin paketlenen kutuda evrak ve dosyalar bulunuyorsa, hangi raftan alındığı, kaçıncı sırada bulunduğu ve kime ait olduğu gibi tüm detaylar dikkatli bir şekilde yazılır. Ekibimizde yer alan ve profesyonel olan mobilyacı arkadaşlarımız büyük ebatlardaki masa ve dolap gibi eşyaların de-montajını gerçekleştirilir. Özel sargı kâğıtları ve havalı sargılar ile paketlenen eşyalarınız, dikkatli bir şekilde nakliye araçlarımıza yerleştirilir. Eşyalar araca yerleştirilirken yine işinde tecrübe sahibi olan çalışanlarımız düzgün ve planlı olarak eşyalarınızı araç içinde yan yana veya üst üste olacak şekilde düzenler.
Ofis Taşıma Fiyatları Nasıl Hesaplanır?
Maslak ofis taşıma firmamız tarafından araçlara yerleştirilen eşyalar için ekspertiz ekibimiz devreye girer. Ekspertiz yapılırken koliler incelenir. Havalı sargılara ve paketleme özelliklerine bakılır. Taşınacak olan ofisin kaçıncı katta olduğuna ve asansör olup olmadığına bakılır. Taşımacılık işleminde kaç kişinin çalışacağına ve iki ofis arasındaki uzaklığa dikkat edilir. Ofis taşıma hizmeti için kullanılan aracın büyüklüğü gibi durumlar da göz önünde bulundurularak, müşterimize net bir fiyat sunulur.
Sizler de en güvenilir hizmete, en uygun fiyatlar karşılığında sahip olmak isterseniz, iletişim bilgilerimiz üzerinden bizlere ulaşmanız yeterlidir.
Bir yanıt yazın