Askılı Tekstil Taşımacılığı

Askılı Tekstil TaşımacılığıLojistik, müşterilerin veya şirketlerin gereksinimlerini karşılamak için menşei ve kullanım noktası arasındaki mal ve hizmet akışının yönetimidir.

Lojistik, bilgi, nakliye, envanter, depo, malzeme taşıma ve ambalajlama ile hatta güvenlik entegrasyonunu içerir. Lojistik, tedarik zincirinin zaman ve mekan değerini katan bir kanaldır. Günümüzde üretim lojistiğinin karmaşıklığı, bitki simülasyon yazılımı ile modellenebilir, analiz edilebilir, görselleştirilebilir ve optimize edilebilir, ancak sürekli değişmektedir. Çok aşamalı hammaddeden bitmiş mallara geçilmesi gereken tekstil endüstrisinde ve daha sonra müşteri tarafından belirli bir zaman aralığında sona erdirilmek için, lojistik yönetimi müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamada hayati bir rol oynuyor ve iş yerinde atölyeler getiriyor.

Lojistik sözcüğünün kökeni Fransız fiil logerında yer almak ya da çeyrektir. İlk kullanım alanı, bölgedeki askeri güçleri temin eden ve bakım yapan hareket bilimini tanımlamaktı. Daha sonra, hammaddeden bitmiş mallara kadar bir organizasyonun içinden gelen materyal akışının yönetimini tanımlamak için kullanıldı. Sonunda nihai tüketici ya da teslimat için sonuçta çalışan girdiler vermek anlamına gelir.

Lojistik Yönetimi Kuruluna göre lojistik, tüm katma değer zinciri boyunca sanayi ve ticaret şirketlerinde gerekli bilgi akışı da dahil olmak üzere tüm dahili ve ağ çapında materyal, bölüm ve ürün akışının entegre planlama, kontrol, gerçekleştirme ve izlenmesini içerir (ve ürün ömrü döngüsü) müşteri gereksinimlerini teyit etmek için kullanır.

 

"58 yılı aşkın süredir, üretimden dağıtıma uyarlanmış nakliye ve lojistik çözümleri sunuyoruz."

 

Hedefi yerine getirmek için Performans ve maliyet olmak üzere ikiye bölünebilir. Görüşler için gelen lojistik, imalat veya montaj fabrikalarına alım üzerine yoğunlaşıyor. Dışarıdan lojistik, son kullanıcıya bilgi akışı ile depolanması ile ilgilidir.

Ana alanlar

Satın Alma Lojistiği
Üretim Lojistiği
Dağıtım Lojistiği
Satış sonrası Lojistik
Bertaraf Lojistiği

 

Satın Alma Lojistiği

Satın Alma Lojistiği, piyasa araştırması, ihtiyaç planlaması, satın alma veya satın alma kararları, tedarikçi yönetimi, sipariş verme ve sipariş kontrolü gibi faaliyetlerden oluşur. Tedarik lojistiğindeki hedefler çelişkili olabilir – temel yetkinliklere odaklanarak, firmanın özerkliğini korurken dış kaynak kullanımını ve tedarik sürecinde güvenliği en üst düzeye çıkarırken tedarik maliyetlerini en aza indirgeyerek verimliliği en üst düzeye çıkarabilir.

Üretim lojistiği

Üretim lojistiği terimi, Tekstil endüstrisinde lojistik süreçleri tanımlamak için kullanılır. Üretim lojistiğinin amacı, her makinede ve iş istasyonunda doğru zamanda, doğru miktarda ve kalitede doğru ürünün beslenmesini sağlamaktır. Endişe, taşımacılığın kendisi değil, katma değerli süreçler yoluyla akışı düzene sokmak ve kontrol etmek ve değerli olmayanları ortadan kaldırmaktır. Üretim lojistiği mevcut ve yeni tesislere uygulanabilir. Mevcut bir fabrikada üretim sürekli değişen bir süreçtir. Makinalar değiştirilir ve yenileri eklenir ve bu da üretim lojistik sistemini buna göre iyileştirme fırsatı verir. Üretim lojistiği, müşteri yanıtını ve sermaye verimliliğini sağlamak için gerekli araçları sağlar.

Kuruluş 1959
Bir sorunuz mu var?
Başka yerde aramayın!
Evinizi yada işinizi taşımaya karar verdiniz. Nereden başlayacağınızı bilmiyor musunuz? Çolakoğlu Nakliyat danışma merkezimiz memnuniyetle yardımcı olacaktır.