İstanbul Ofis Taşıma
Özellikle günümüzde teknolojinin de gelişmesi ile yüksek binalarda yer alan ofis, iş yeri ve benzeri iş alanlarına yönelik nakliyat sektörü de gelişme göstermiştir. Firmamız sektörde bu gibi iş alanlarına yönelik özel taşıma ve nakliye hizmeti sunan sayılı firmalardan biridir. İstanbul ofis taşıma hizmetini başta kurumsal ve özel firmalar için gerçekleştirmekteyiz.
İstanbul Ofis Taşıma Hizmeti
Firmamızın özellikle gerçekleştirmiş olduğu ofis taşımacılığı hizmetinde dikkat ettiği önemli birtakım detayları şu şekilde ifade etmek mümkündür:
- Öncelikle yüksek yapılarda, örneğin palaza ve benzeri binalarda yer alan ofisler için özellikle profesyonel taşıma ekibin yanında özel asansörlü araçlar ile taşıma hizmeti sağlamaktayız.
- Evrak, dosya, klasör ve belge gibi önemli dokümanların nakliyesinde özel araçlar ile taşıma gerçekleştirmekteyiz.
- Tüm taşınacak olan ofis eşyalarının paketleme için kaliteli malzemeden paketleme isteğe göre firmamız tarafından yapılabilir.
- Taşınacak olan eşyalara yönelik ayrıca eşya sigortalama seçenekleri de kurumsal firmalara sunulan ek seçeneklerdendir.
İstanbul Ofis Taşıma Nasıl Gerçekleşir?
Firmamız sektörde uzun yıllar faaliyet göstermekte olup özel bir taşımacılık olan istanbul ofis taşıma hizmetini gerçekleştirmek için öncelikle ofis ve iş yerlerinde incelemeler yapmaktadır.
Profesyonel elemanlarımız tarafından yapılan incelemeler sonunda eşya taşıma stratejisi belirlenir. Daha sonra ün ve saat kararlaştırma çalışmasına geçilir. Firmamız ile karşılıklı sözleşme imzalanması sonrasında eşya taşımasının yapılacağı günde taşıma işlemi uzman ekiplerimiz ve son teknoloji araçlarımız ile yapılmaktadır.
Ofisteki eşyaların hızlı ve kolay bir şekilde taşınabilmesi için, eşyaları asansör ve benzeri araçlar yardımı ile de taşınabilmekte ya da eleman sayımızı arttırarak taşıma gerçekleştirmekteyiz.
Eşyaların ve önemli malzemelerin muhtemel bir kırılma ve benzeri bir durumda kalmaması için kiralık taşıma kolisi hizmetimizle özenle ambalajlanması yapılmaktadır.
Taşıması yapılan tüm ofis malzemeleri yeni adreste kategoriler halinde paketlenerek yerleştirilmektedir. Zira elemanlarımız tarafında yapılan bu uygulama ile eşyalara yönelik olası bir karışıklığın da önüne geçilir. Ekibimiz tarafından yapılan ofis taşımacılığı hizmeti sonrası ise taşımayı yapan firmadan mutlaka sözleşme örneği ve sigorta poliçesi kurumsal müşteriye teslim edilmektedir.
Kaliteli Ofis Taşıma Hizmeti
Firmamız uluslararası taşıma standartlarına göre eşyaların taşınmasına dikkat etmekte olup her taşımayı özenle, planlı ve programlı şekilde gerçekleştirmektedir. Özel iş yerleri, kurumsal firmalar ve ofisler için en güvenilir İstanbul ofis taşıma hizmetini sunan firmamız, profesyonel ve alanında uzman taşıma ekibi, son teknoloji asansörlü araçlar ile müşterilerine uygun ve kaliteli bir taşıma hizmeti sunmaktadır.
Kurumsal firmalar başta olmak üzere ofis ya da işyerlerinde mutlaka bulunan bilgisayar ve diğer elektronik cihazlar ile mobilyaların taşınması ayrıca bir özen ve dikkat gerektirmektedir. Bu durumda ise taşınmada firmamızca sunulan profesyonel hizmetlerin alınması önerilir. Firmamız:
- Kırılacak nitelikte olan bilgisayar ve benzeri hassas elektronik eşyalara özenle, ayrı bir paketleme işlemi uygular.
- Ofis eşyalarının araçlara yüklenmesi ve taşınma sırasında özel ekipmanlar kullanır ve eşyalara özel sabitleme teknolojisi ile zarar en aza indirgenir.