Ofis Taşımacılığı

Günümüz iş dünyasında çalışan kişilerin oldukça yüksek bir bölümü çalışmalarını kapalı alanlarda ve ofis ortamlarında sürdürmektedir. Genellikle çok sayıda çalışanın bir lokasyonda toplanır. Çalışmalarını yürüttüğü bu ortamların işveren açısından çeşitli maliyetleri bulunmaktadır. Kirası, stopajı, vergisi, aidatı, güvenliği derken bu maliyetler bazen işverenleri zorlamaktadır. Daha düşük giderli yer arayışlarına başlanmasına sebebiyet vermektedir. Ayrıca, işverenin çalışan hacminin genişlemesi ya da yürütülen çalışmaların sayıca yükselmesi nedeni ile de iş sahipleri fiziki koşulları daha iyi olan ofisler aramaya başlayabilmektedir. Bu aşamada iş yerleri ofis taşımacılığı hizmetine ihtiyaç duyar.

Ofis Taşımacılığı
Belirtilen nedenler ve haricindeki olasılıkların tümünde sonuç değişmeyerek yeni bir ofise taşınma ihtiyacı ortaya çıkmaktadır. Bir iş yerinde bulunan tüm envanterin olduğu yerden başka bir yere kayıpsız bir şekilde nakliye edilmesi ise oldukça güçtür. Ayrıca zahmetli bir iştir.

Ofislerin güvenli ve eksiksiz bir şekilde taşınabilmesi için nakliyat sektöründe başlı başına yeni bir kategori ortaya çıkmıştır. Çolakoğlu Nakliyat olarak biz de profesyonel kadromuz ve yıllar içerisinde edinmiş olduğumuz deneyim ile çok uzun bir zamandır ofis taşımacılığı alanında tüm iş yerlerine kusursuz bir hizmet vermekteyiz.

Ofis Taşımada Dikkat Edilmesi Gerekenler

Çalışanlar için olmasa da işverenler için ofis taşımacılık bağlamında en önemli husus hiç kuşkusuz müşteri bilgilerinin güvenliğidir. Günümüzde hangi sektörde hizmet verilirse verilsin hepsinde mutlaka bir müşteri veri bilgi deposu mevcuttur. Çoğunlukla dijital ortamlarda barındırılan bu verilerin fiziksel olarak ofis içerisinde saklandığı birçok iş sektörü de mevcuttur.

Ofis taşımacılığı alanında öncelikle verilerin kayıpsız ve güvenli bir şekilde yeni ofise ya da iş yerine taşınması gerekmektedir. Bu da taşınma esnasında bilgisayarların ve kasaların güvenli bir şekilde taşınması, evrakların ise doğru bir şekilde taşınma kutusu kutulanarak koruma altına alınması anlamına gelmektedir.

Bir diğer önemli husus ise taşıma işlemi gerçekleştirilecek olan ofisin içerisinde yer alan demirbaşlardır. Çoğunlukla evlerde kullanılan mobilyalardan ve araç gereçlerden daha büyük, daha hacimli ve daha pahalı olan bu eşyaların zarar görmeden bir yerden bir yere taşınması işi yalnızca bu alanda uzman kişilerce gerçekleştirildiği takdirde başarılı bir ofis taşıma işlemi gerçekleştirilebilmektedir.

Ofis taşımacılığı hizmeti alacak olan kişilerin bu noktada taşıma personellerini doğru bir şekilde yönlendirmesi de oldukça önemlidir. Taşınacak eşyaların kategorize edilmesi, hangi materyallerin nereye ve ne şekilde götürülmesi gerektiği bilgisinin paylaşılması taşınma sürecine olumlu anlamda katkı sağlamaktadır. Özellikle kırılacak eşyaların ve aslının kaybolmasının risk teşkil edebileceği dosyaların nakil işlemlerinde son derece hassas ve dikkatli bir çalışma yürütülmelidir.

Ofis Taşımacılığı Hizmeti Ücretleri

Genellikle daha az maliyetli bir alana geçiş amacı ile gerçekleştirilen ofis değişikliklerinde işverenler taşıma masrafını minimize etme eğilimi gösterebilmektedir. Kendi personeli ile bu işi halledebileceğini ve bunun için ekstra bir maliyete gerek olmadığını düşünen işverenlerin, taşınma esnasında yaşayacakları en ufak bir kaybın kendilerine çok daha pahalıya mal olacağını unutmamaları gerekmektedir.

Hem zamandan hem de iş gücünden tasarruf etmek için oldukça uygun maliyetler karşılığında ofis taşıma hizmeti alarak güvenli bir şekilde yeni ofislerine geçmenin tadını çıkartabilirler.

Taşıma maliyetlerinin belirlenmesinde genel olarak dikkate alınan kıstaslar ise taşınacak eşyaların ebatları ve sayıları ile nereden nereye taşınacağı olmaktadır. Özetle; bir ajanstan ya da hukuk bürosundan talep edilecek olan taşıma ücreti ile bir mimarlık ofisinden istenecek tutar arasında hiç kuşkusuz kayda değer bir fark olmaktadır. Bu yüzden, ofisini yeni bir yere taşıma düşüncesinde olan tüm kişilerin öncelikle bir pazar araştırması yapması önerilmektedir.